Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v internetovém obchodě firmy čalo-s

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. Montáž či stěhování do patra není součástí objednávky, jsme výrobci nábytku, nikoli stěhováci. Pokud máte o vynesení či montáž zájem, je třeba si je objednat jako doplňkovou službu dle našeho ceníku.

Pokud zvolíte úhradu zboží převodem předem na účet, Vaši platbu prosím odešlete tak, aby byla nejpozději den před doručením nábytku na našem účtu. v případě platby menších zásilek, prosíme o úhradu do 10 dnů, pokud nebude Vaše platba připsána, Vaši objednávku stornujeme. Pokud se vyskytnout nečekané okolnosti, např. nutná vydání, samozřejmě můžete požádat o odklad platby, informujte nás o tom mailem, pokud budeme mít tyto infomrace, rádi Vám s platbou posečkáme.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. Objednávku můžete zrušit také kdykoli v průběhu jejího vyřizování a to nejpozději do jejího předání přepravci. 

Odmítne-li objednatel bez závažného důvodu převzít potvrzenou objednávkou řádně sjednanou a vyhotovenou zakázku, považuje se tato zakázka za splněnou k datu odmítnutí převzetí a zhotoviteli vzniká nárok na v potvrzené objednávce sjednanou odměnu a objednateli vzniká povinnost tuto uhradit.

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 3-31 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, může se dodací lhůta prodloužit až o několik dalších týdnů, vzhledem k tomu, že většinu zboží dovážíme ze zahraničí, týká se to zejména španělských dek a italského textilu. O přibližném termínu dodání Vás budeme informovat mailem při potvrzení objednávky, pokud se tak nestane, doplníme dodací lhůtu na dotaz.

6) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Zboží
- potahové látky a barevné odstíny dřevěného nábytku se mohou lišit od skutečnosti (vlivem technických důvodu, nastavení monitoru, stáří, osvětlení v místnosti atd.)
- prodávající si vyhrazuje právo rozdílu odstínu potahu a dřeva v závislosti na výrobních změnách výrobce, které nejsme schopni ovlivnit.
- foto je ilustrační, dekorace není součástí výrobku.
- povolená tolerance rozměrů nábytku + / - 5%.
- španělské deky jsou dodávány ve složeném stavu, tudíž otočený vlas nebo skrčený vzor není důvod k reklamaci, deku stačí vyprat nebo vyvěsit a vlas i vzor se samy srovnají, případně deku rozložte a přetřete vlhkým hadříkem do jednoho směru a nechte vyschnout.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený či cenný balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě


Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

Postup při vracení zboží:

1) informujte nás o nespokojenosti se zbožím telefonicky, mailem či dopisem

2) zboží zašlete jako doporučený či cenný balík (ne na dobírku) na naši adresu

3) doklad o nabytí zboží v našem obchodě - je nutné ke zboží přiložit originální doklad, paragon či fakturu

4) nábytek a látky střižené na míru nelze vracet, jedná se o zboží, které je upraveno na přání zákazníka, tudíž se na něj nevztahuje běžná 14-ti denní doba na vrácení zboží podle § 53 odstavec 8 písmeno c) občanského zákoníku.

5) zboží rozbalené, zbavené originálních visaček a používané se snažte uvést do původního stavu, v případě vrácení zboží bez obalu s ustřiženými cedulkami a se známkami používání, jsme nuceni účtovat poplatek 5% z ceny zboží jako poplatek za uvedení do původního stavu (poplatek je účtován za čištění, nové balení, opatření novými visačkami atd.) Minimální výše poplatku je 100 kč. Jedná se zejména o sortiment španělských dek a přehozů.

Při vracení zboží do 14 dní ani při reklamaci nevzniká nárok na proplacení poštovného. Peníze za zboží vrátíme nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží zpět naší firmou. Cena zboží bude snížena o případné poplatky za uvedení do původního stavu. 

***Nepřevzetí zásilky*** Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 150,- Kč. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou postoupeny smluvní společnosti pro vymáhání a prodej pohledávek k vymáhání včetně všech nákladů s tím spojené. Tento nárok vzniká i v případě, že objednávka přesahuje hodnotu splňující podmínky pro odeslání zdarma. Ustanovení v přechozím odstavci se neuplatní, pokud je důvodem nepřevzetí dodávky poškození zboží, nebo jeho obalu při přepravě k zákazníkovi a je-li o takovém poškození vyhotoven kupujícím a přepravní společností písemný zápis, nebo při nedoručení Českou poštou. Opakované odeslání zásilky je po dohodě možné. Prodávající si vyhrazuje právo požadovat náhradu s tím spojených nákladů - doplatek 70Kč.

 
 

 

Přihlášení zákazníka

Toto pole nevyplňujte:

Registrace
Zapomenuté heslo

Vyhledat

Kontakty

Telefon 777026403
email

Anketní otázka

Jak se Vám líbí náš e-shop? Celkem hlasovalo: 514